U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Klant in zicht
Medium :
Boek
Omvang :
177 pagina’s
Publicatiedatum :
14 april 2014
In Yindo sinds :
16 december 2014
Omschrijving
(Geheel herziene eBook versie) Onder invloed van privatisering, deregulering en veranderende wet- en regelgeving zijn organisaties die zonder winstoogmerk ondernemen steeds meer genoodzaakt nieuwe geldbronnen te vinden en klantgerichter te werk gaan. 'Klant in zicht' is een praktische handleiding voor managers in not-for-profitorganisaties en helpt hen stapsgewijs (en met talloze voorbeelden) met het opzetten van de marketingstrategie en het marketingbeleid. De auteurs bieden handvatten om de marketingactiviteiten aan te sturen en de effectiviteit ervan te meten en verbeteren. Marleen Bekkers, Rob Beltman en Kris Brees zijn partners bij ICSB Marketing en Strategie, een Rotterdams adviesbureau voor marketing- en strategievraagstukken. De auteurs hebben jarenlange ervaring met het begeleiden en ondersteunen van de strategievorming voor organisaties in uiteenlopende sectoren.
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Marleen Bekkers
Rob Beltman
Kris Brees
Informatie over de uitgever
Alle Yindo-titels van Medem
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 5,00
Klant in zicht