Dit is dé gids voor het invoeren van AI in uw organisatie, of u nu directeur, manager of iemand met interesse voor deze fascinerende ontwikkeling bent. U leert wat AI is, hoe u de kansen die AI biedt identificeert en hoe u een succesvolle AI-visie en -strategie ontwikkelt en uitvoert. Alex Castrounis, businessconsultant en voormalig IndyCar-ingenieur en -racestrateeg, onderzoekt de waarde van AI en laat zien hoe u een AI-visie en -strategie ontwikkelt waar zowel mensen als bedrijven van profiteren. AI is spannend, krachtig en een game changer, maar te veel AI-initiatieven eindigen in een mislukking. Dit boek verkent de risico’s, overwegingen, afwegingen en beperkingen bij het nastreven van een AI-initiatief. U leert hoe u betere menselijke ervaringen en groter zakelijk succes kunt creëren via bewezen AI-oplossingen en mensgerichte producten.
- Gebruik het AIMB-raamwerk uit het boek om end-to-end, doelgerichte innovatie en waardecreatie met AI te realiseren
- Definieer een doelgerichte AI-visie en -strategie voor stakeholders, waaronder bedrijven, klanten en gebruikers
- Zet AI succesvol in door u te concentreren op concepten als wetenschappelijke innovatie en AI-gereedheid en -volwassenheid
- Begrijp het belang van uitvoerend leiderschap voor het nastreven van AI-initiatieven
"Een must-read voor directie en managers die geïnteresseerd zijn in AI en de voordelen ervan willen ontsluiten. Alex Castrounis heeft complexe onderwerpen vereenvoudigd, zodat iedereen AI binnen zijn organisatie kan gebruiken." — Dan Park, GM & Director, Uber
"Alex Castrounis stond vooraan bij het helpen van organisaties om de belofte van AI te begrijpen en de voordelen ervan te benutten, terwijl hij valkuilen ontwijkt die succes in de weg kunnen staan. In dit essentiële boek deelt hij zijn expertise met ons." — Dean Wampler PhD, VP Fast Data Engineering, Lightbend