U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Gamification als motor van verandering
Medium :
Boek
Omvang :
180 pagina’s
Publicatiedatum :
18 oktober 2016
In Yindo sinds :
19 oktober 2016
Omschrijving
Spelenderwijs leren veranderen. Organisaties vinden het lastig om continue verbetering systematisch in te bedden in hun businessmodel. Kernpunt van succesvol veranderen is medewerkers actief en op een leuke manier te betrekken én in beweging te brengen. Via games kan de Learning Agility van medewerkers worden ontwikkeld om klaar te zijn voor een omgeving die voortdurend verandert. Gamification maakt veranderen leuker én effectiever. Dit boek onthult hoe organisaties games kunnen gebruiken om processen te optimaliseren en medewerkers te motiveren bovengemiddelde prestaties te leveren. Centraal staat het ‘Game-Plan’. Aan de hand hiervan wordt uitgelegd hoe gemeenschappelijke doelen mensen op het zakelijk speelveld kunnen verbinden. Dit gebeurt rondom de vier belangrijkste processen van elke organisatie: het bedenken, maken, verkopen en verbeteren van producten. Besproken wordt hoe een organisatie door middel van de 'progressie-loop' de hoofdprocessen op de juiste wijze inricht en optimaliseert. Zo kunnen organisaties continue vooruitgang structureel inbedden in hun organisatie.
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 9,99
- Permanent op boekenplank - € 19,95
Gamification als motor van verandering