U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Zo vernieuw je je businessmodel
Medium :
Boek
Omvang :
256 pagina’s
Publicatiedatum :
23 september 2015
In Yindo sinds :
27 oktober 2015
Omschrijving
Hoe blijf je als organisatie ook in de toekomst relevant? In rap tempo worden sectoren op hun kop gezet door nieuwkomers met verfrissende businessmodellen, die vaak slim gebruikmaken van technologische ontwikkelingen. Uber, Airbnb en HelloFresh zijn al lang niet meer de enige voorbeelden. Elke branche krijgt er vroeg of laat mee te maken. Wil je als organisatie niet buitenspel komen te staan? Dan kun je de ontwrichtende kracht van businessmodelinnovatie niet langer negeren. Dit boek laat zien hoe u een toekomstbestendig businessmodel ontwikkelt. Bijvoorbeeld door een netwerk van ambassadeurs in te zetten en de innovatiekracht van businesspartners te benutten. Maar het gaat verder dan dat. Want na die eerste schets komt de échte uitdaging: de vertaalslag naar de praktijk. Sluit het businessmodel voldoende aan bij de (latente) behoeften van uw klanten? Waarom is uw organisatie de aangewezen partij om dit nieuwe concept te lanceren? En zijn uw medewerkers daadwerkelijk bereid om het roer om te gooien. Zo vernieuw je je businessmodel! is een boek voor organisaties die optimale waarde willen creëren voor hun klanten. Zodat ze ook in de toekomst succesvol zijn. Yousri Mandour, Kris Brees en Dorien van der Heijden zijn partner bij ICSB Marketing en Strategie. Zij ondersteunen organisaties bij het ontwikkelen en implementeren van nieuwe klantgerichte businessmodellen.
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Yousri Mandour
Kris Brees
Dorien van der Heijden
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 11,99
- Permanent op boekenplank - € 23,95
Zo vernieuw je je businessmodel