U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Gek op gaten
Medium :
Boek
Omvang :
144 pagina’s
Publicatiedatum :
28 februari 2012
In Yindo sinds :
11 maart 2012
Omschrijving
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun ‘pijn’ wegnemen. Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebruikt Jos Burgers in dit boek de treffende metafoor van boren en gaten. De boren staan hierbij voor de producten en diensten die u levert, de gaten voor de behoeften en wensen van uw klanten. In Gek op gaten beschrijft Jos Burgers op een luchtige en humoristische manier wat klanten écht willen. Aan de hand van heldere en aansprekende praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe belangrijk het is om je in je klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En dat dit vraagt om medewerkers die flexibel, proactief en betrouwbaar zijn. Medewerkers die oprecht geïnteresseerd zijn in hun klanten, hen met plezier helpen en met hen meedenken. Want klantgerichte medewerkers zijn als geen ander in staat om een brug te slaan tussen boren en gaten!
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Jos Burgers
Jos Burgers (1951) is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen en auteur van vele bestsellers, zoals Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, No Budget Marketing, Een hogere prijs is pure winst en Relatiebeheer als Groeistrategie. In de afgelopen 35 jaar deed hij ruime ervaring op in marketingfuncties, in het onderwijs en als zelfstandig marketingadviseur.
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 7,95
- Permanent op boekenplank - € 15,90
Gek op gaten