U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Modern marketingmanagement
Medium :
Omvang :
419 pagina’s
Publicatiedatum :
29 juni 2012
In Yindo sinds :
01 februari 2013
Omschrijving
Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven boek op HBO-niveau geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de laatste hoofdstukken.
Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit. De gereedschappen die door de voortschrijdende ontwikkelingen op technologisch gebied aan de gereedschapskist van de marketeer zijn toegevoegd, zijn intussen al zo gemeengoed geworden dat ze normaal in de marketing geïntegreerd horen te zijn. Misschien dat hiermee weer een stukje van de mystiek rond het onderwerp digital marketing wordt opgeheven.
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Informatie over de uitgever
Concept uitgeefgroep is een zelfstandige uitgeverij. Aangezien de voorgeschreven studieboeken niet altijd passen bij het onderwijs voor volwassenen en werkenden, heeft NCOI Opleidingsgroep in 2009 het initiatief genomen deze uitgeverij te starten. Nu staat Concept op eigen benen en publiceert boeken voor hoger onderwijs, of dit nu voltijd of deeltijd onderwijs is. Concept werkt nog steeds samen met NCOI, waardoor waardevolle informatie over de eisen van modern onderwijs regelmatig gedeeld worden.
Alle Yindo-titels van Concept uitgeefgroep
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Drie maanden op boekenplank - € 29,95
- Permanent op boekenplank - € 59,95
Modern marketingmanagement