U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
Handboek Google Adwords
Medium :
Boek
Omvang :
128 pagina’s
Publicatiedatum :
03 juli 2014
In Yindo sinds :
04 november 2014
Omschrijving
De online advertentiemarkt is wereldwijd groter dan de markt van alle gedrukte tijdschriften en kranten samen. Wie online adverteert, moet moeite doen om op te vallen bij zijn doelgroep. Google AdWords helpt u klanten te vinden. De auteurs van dit handboek maken u wegwijs in het grote online speelveld. Zij loodsen u door de verschillende functies en mogelijkheden van Google AdWords. Tot de behandelde onderwerpen behoren:
- Starten met Google AdWords.
- Zoekwoorden onderzoeken.
- Een campagne maken.
- Kwaliteitsscore optimaliseren.
- Prestaties van advertenties meten.
- Rapporten opstellen, downloaden en aanpassen.
- Remarketing opzetten.
- Adverteren met video’s
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Marc Castricum
Marc Castricum is strategisch online marketeer met ruim twintig jaar internationale ervaring met internet. Hij is gepromoveerd in e-commerce en is als gastdocent verbonden aan TiasNimbas, NCOI en Webster University. Hij is partner in verschillende internetbedrijven en heeft een aantal succesvolle websites en webwinkels. Daarnaast traint en ondersteunt hij ondernemers om hun online resultaten te optimaliseren.
Mitchell de Vries
Informatie over de uitgever
Van Duuren Media is uitgever van computerboeken, studieboeken, fotografieboeken en managementboeken.
http://www.vanduurenmedia.nl
Alle Yindo-titels van Van Duuren Media
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 4,99
- Permanent op boekenplank - € 14,90
Handboek Google Adwords