U hebt geen uitgaven op uw boekenplankje of u bent niet ingelogd.
GURU-reeks: Marketing
Medium :
Boek
Omvang :
190 pagina’s
Publicatiedatum :
23 april 2009
In Yindo sinds :
01 juli 2009
Omschrijving
Over marketing wordt vaak hoogdravend gedaan. Alsof het om een moeilijk te doorgronden wetenschap gaat. Niet zelden willen bedrijven u graag tegen royale betaling met uw marketingbeleid helpen.
Dat is nergens voor nodig. Dit boek maakt korte metten met wolligheid en semiwetenschap. Na het lezen weet u wat u allemaal zelf kunt doen. En dat is meer dan u denkt. U leert voor uzelf te denken dankzij heldere instructies en voorbeelden. Dit boek maakt u duidelijk hoe u zich als bedrijf, merk en dienstverlener kunt onderscheiden van uw concurrenten. Verder leest u onder meer:
- Dat klanten slimmer zijn geworden en dat ook van u verwachten
- Hoe u een goede marketingstrategie opzet
- Welke verschillende media u kunt inzetten bij uw campagnes
- Waarom loyaliteitsprogramma’s het beste werken als u geen korting geeft
- Wat u moet doen om zelf op goede marketingideeën te komen
- Hoe u het meeste uit externe reclamebureaus haalt
- Dat guerrillamarketing even effectief als duur kan zijn
Complete inhoudsopgave van deze uitgave
Inhoudsopgave wordt opgehaald...
Informatie over de uitgever
Van Duuren Media is uitgever van computerboeken, studieboeken, fotografieboeken en managementboeken.
http://www.vanduurenmedia.nl
Alle Yindo-titels van Van Duuren Media
Op boekenplank?
Om deze uitgave op uw boekenplank te plaatsen, moet u zijn ingelogd.
Na aanmelding:
Na aanmelden zijn de volgende leenopties voor deze uitgave beschikbaar:
- Eén maand op boekenplank - € 1,49
- Permanent op boekenplank - € 8,90
GURU-reeks: Marketing